top of page
Search
  • רינה להב

תני לו לקרוא לפני שהוא מלקק לך את התות- תקשורת מינית

Updated: Oct 9, 2023



המפתח לחוויית מין אוראלי מספקת טמון בשני מרכיבים מהותיים: סבלנות ותקשורת. גם הנותן וגם המקבל צריכים להפעיל סבלנות לאורך כל החוויה. מין אוראלי כולל שימוש בפה, בשפתיים או בלשון כדי לספק הנאה. חשוב לזכור שהדגדגן הוא אזור ארוגני מכריע עבור נשים. בדיוק כמו שגברים דורשים הנאה וגירוי של הפין כדי להגיע לאורגזמה, גם נשים זקוקות לתשומת לב דומה. רק חיבוק, ליטוף, נשיקה או שפשוף פנים הנרתיק לא יספיקו כדי להביא את רוב הנשים לאורגזמה, מכיוון שהם אינם מספקים מגע ישיר עם הדגדגן.


המרכיב החשוב השני הוא הקשבה אקטיבית. כאשר אישה מבצעת סקס אוראלי בגבר, היא יכולה בקלות לאמוד את העוררות שלו על ידי התבוננות בזקפתו. עם זאת, כשזה מגיע לביצוע מין אוראלי על אישה, זה יכול להיות מורכב יותר מכיוון שלא יכולים להיות סימנים פיזיים ברורים כמו אצל גברים. במקרים כאלה, ישנה חשיבות מכרעת להקשיב בתשומת לב לגוף האישה ולמשוב המילולי והלא מילולי שלה.


חקור תחילה אזורים אחרים בגוף הנשי, כגון הפה, הצוואר, הבטן והישבן. בשלב השני המשך בנשנוש או ללקק בעדינות את הירכיים הפנימיות . שמור על התחתונים, אין צורך למהר , ולטף בעדינות את הפות או הדגדגן מעל התחתונים. זה בונה ציפייה. ניתן לעשות טיזינג על ידי הזזת התחתונים בקטנה ימינה או שמאלה תוך נגיעה עדינה בפות. אתה יכול להשתמש בנשימה או בלשון כדי ליצור חום וגירוי סביב הפות. במקביל, שימו לב לדגדגן והקשיבו לתגובות הגופניות של בת הזוג כדי לזהות את האזורים הרגישים ביותר.


ברגע שהתחתונים יורדים, התמקד בדגדגן על ידי שימוש במגע עדין או מגע קל וצפה בתגובות של בת הזוג. נסה ללקק אותו למעלה ולמטה, שמאל וימין, ושימו לב לתגובות. נסה רמות שונות של יניקה. חשוב לשמור על עקביות בתנועות ובקצב שלך במידה ואתה חש כי בת הזוג שלך נהנה מזה בבירור. שינוי מתמיד של טכניקות או מהירויות עשוי להקשות על בת הזוג שלך להעריך את התחושות במלואן. טכניקה אחת שאתה יכול לנסות היא לכתוב את האותיות האל״ף בית עם הלשון שלך מסביב לדגדגן. אל תשכחו לחקור גם את השפתיים הקטנות והגדולות, ולבדוק אם יש נקודות רגישות. במהלך הגירוי, אל תזניח את השדיים והפטמות, מכיוון שהם עלולים להיות רגישים במיוחד. אתה יכול ללטף בעדינות או לשפשף את הפטמות בזמן ביצוע מין אוראלי.


זכור שחלק מהנשים עשויות ליהנות מחדירת לשון לנרתיק, בעוד שאחריות עשויות להעדיף התמקדות רבה יותר בדגדגן או שילוב של שניהם. זכור, הנוחות והתחושה של בת זוגך, שהיא רצויה הם בעלי חשיבות עליונה. אישה רגועה נוטה יותר לחוות אורגזמה. שמרו על קשר עין, ושימו לב לקולות ההנאה שבת הזוג שלכן משמיעה. זכור, אינך יכול לקרוא מחשבות, אז עדיף לתקשר בפתיחות ולשאול את בת הזוג שלך ממה היא נהנית. אם היא לא בטוחה, יש הרבה מקום לניסויים. בנוסף, שים לב לרמזים הפיזיים והמילוליים שלה במהלך האקט. אם היא נלחצת לתוך הפנים שלך וגונחת, זה אינדיקציה טובה שמה שאתה עושה עובד. עם זאת, תמיד היה פתוח לנסות דברים חדשים ובקש משוב לאורך כל החוויה.


על ידי שילוב של סבלנות, הקשבה פעילה ותקשורת אפקטיבית, אתה יכול ליצור חווית מין אוראלי מספקת ומהנה יותר עבורך ועבור בת הזוג שלך.

237 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page