top of page
Search
  • רינה להב

לידתה של מיניות חדשה

Updated: 4 days ago


בבית קפה מקסים השוכן לאורך חופי מיורקה,

בעיירה הציורית Colony de Saint-Pierre,

אני מוקסמת מהיופי השליו של הים.

המנגינה העדינה של הגלים מספקת רקע מרגיע, כשאני מוצאת נחמה בפינה נעימה של בית הקפה, מוקפת בסימפוניה של הטבע.

הבריזה המלוחה מתערבבת עם הארומה העשירה של קפה טרי, ויוצרת תערובת הרמונית של ריחות הממלאת את האוויר בקסם.

כשאני לוגמת את הקפה מכוס חרסינה משובחת, בכל לגימה, אני מאבדת את עצמי ברגע, שקועה במלואה ביופי השלו שאופף אותי.

.

יש מגע של מסתורין בדרך שבה אני נהנית מהקפה שלי. זה תענוג קטן, מוגש בכוס חרסינה מעוטרת, עם קצף ובדיוק בטמפרטורה הנכונה. וכמובן, זה תמיד מלווה במאפה קינמון מענג. הטקס כולל טבילת המאפה בקפה, יצירת שילוב טעמים מענג.


כשהקפה של הבוקר שלי נוצר בתשומת לב כה קפדנית, תחושת עונג ופליאה ממלאת את האוויר. התחבבתי על בית קפה מסוים, שבו קבוצה קטנה של אנשים למדה להכיר מקרוב את ההעדפות שלי. עם ההבנה העמוקה שלהם לטעמי, הם מכינים את הקפה שלי ללא דופי, ללא צורך בבירור כלשהו.


עם הזמן, פרחה מערכת יחסים יפה בין הבריסטות המיומנות הללו לבין עצמי. יש להם יכולת מולדת לצפות את הרצונות שלי, ומביאים ללא מאמץ כוס קפה, שמתיישרת בצורה מושלמת עם ההעדפות שלי. אין צורך להחליף מילים, שכן יש להם ידע אינטואיטיבי של הטעמים והניואנסים שמעוררים את החושים שלי.


בחברותא הרמונית זו, הבקרים שלי הופכים לרגעים של אושר טהור וציפייה. כל לגימה מהקפה, שהוכן במומחיות לוקחת אותי למסע, עוטפת אותי בסימפוניה של ניחוחות וטעמים שמעוררים את חושיי.


ההיכרות והאמון, שנטפחו בינינו יוצרים אווירה של חמימות ונוחות. כשאני נכנסת לבית הקפה, תחושת שייכות מרגיעה שוטפת אותי, בידיעה שחווית הקפה שלי תהיה לא פחות מיוצאת דופן.

ואכן, מכינות הקפה המוכשרות הללו הפכו לחלק בלתי נפרד מהבקרים שלי, ומשרות בכל יום מגע של קסם ופליאה. היכולת שלהן להתעלות מעל השפה ולתקשר באמצעות אמנות הכנת הקפה היא באמת יוצאת דופן, ואני אסירת תודה על החיבור הייחודי שאנו חולקים.


אבל הנה מחשבה - מדוע אנו יכולות לחלוק בקלות את העדפות הקפה שלנו, אך לעתים קרובות אנו מהססות לחשוף ולתקשר את הרצונות שלנו לאינטימיות, כמו איך אנחנו אוהבות להתנשק או לאהוב? איך אנחנו כמהות שהמיניות שלנו תראה.


הקדישו רגע, הניחו את ידכן על הלב ושקלו: האם האופן שבו נוגעים בך במיטה היא פנטזיה נסתרת שלך?

יש לי תיאוריה מדוע אנו מונעים מידע כזה מאחרים. אולי זה נטוע בבושה או מבוכה. אולי יש חשש שהאדם השני לא באמת יקשיב או יבין, או שהוא עלול להיאבק להכיל ולהגשים את הרצונות שלנו. חלקם עשויים אפילו לדאוג ששיתוף הפרטים האינטימיים הללו ישבש את זרימת האינטימיות עצמה. כמו שמטופלת אחת אמרה לי פעם, "למה שאעצור הכל באמצע סקס כדי להסביר את הצרכים שלי? זה יהרוס את הרגע". אבל האמת היא שזה ממש יכול לשפר את החוויה.


אל תפחדו לחקור ולשתף את הרצונות שלך. גילוי ותקשורת מה שבאמת מביא לך הנאה היא חוויה ייחודית ומשנה. בדיוק כפי שהקפה שלי מוגש לטעמי המדויק, נשיקה או נגיעה בדרך שאתן רוצות יכול ליצור רמה חדשה לגמרי של חיבור ואינטימיות.

אז, אני שואלת אותך, איך את אוהבת את הקפה שלכך? ויותר חשוב, איך את רוצה שייגעו ויאהבו אותך? אמצו את המיניות החדשה, שתפו את הרצונות שלכן, וצאו למסע של הנאה והגשמה.


והנה מתחילה להוולד מיניות נשים חדשה….

227 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page